כתוב את הכותרת כאן

השירותים שלי

זה לא סוד. בעולם של ימינו, כל העסקים, ובטח ובטח שהעסקים הקטנים והבינוניים, חייבים נוכחות דיגיטלית.

נוכחות דיגיטלית זה אומר קודם כל נוכחות ברשתות החברתיות, אחר כך זה אומר דף המראה לאיסוף נתוני לקוחות, או פרסום מוצר או שירות, ואחר כך זה גם אתר תדמית יפה, מושקע ומעניין, מלא בערך וכזה שלמבקר לא בא לצאת ממנו.

להיות הבעלים של עסק, לצד ההנאה, ההגשמה והמימוש, זה הרבה משימות וכאב ראש לא קטן.

לא אוכל לקחת ממך את כל כאבי הראש, אבל לפחות אוכל לעזור לך בכל מה שקשור לתוכן מעולה לעסק שלך.

יצירת תוכן, כתיבה ועיצוב הם אחת האהבות והחוזקות שלך? וכל מה שצריך זה לקבל ארגז כלים ולעשות את הכל לבד? בדיוק לטיפוסים כמוך יש לי סדנאות וקורסים ליצירת תוכן.

יצירת תוכן, כתיבה ועיצוב הם לא כוס התה שלך? בא לך להתרכז במה שכיף לך בו בעסק שלך ולתת לי לטפל בתוכן ובשיווק? אשמח לעזור לך ולשחרר אותך מהמשימה המשמעותית הזו בעזרת שירותי התוכן או החבילות השונות

שמחה להציג לך מגוון שירותים רחב וחבילות תוכן ושיווק מושלמות,
שיחסכו לך גם זמן וגם כאבי ראש, בהגעה ללקוחות והגדלת המכירות:

שירותי תוכן:

עיצובים גרפיים:

תוכן לאתרים

בשביל להצליח בשיווק העסק בדיגיטל, חייב להיות לך נכס דיגיטלי איכותי משלך.

נכס דיגיטלי משלך זה אתר תדמית איכותי ומעניין, בעזרתו יבינו הגולשים מה יוצא להם ממך, ואיך העסק שלך יכול לתת להם מענה הכי טוב למה שהם מחפשים.

אני אצור עבורך תוכן איכותי שיעניין את הגולשים, יציג אותך כאוטוריטה בתחומך ויגרום להם להתקדם איתך לעסקה

מאמרי קידום (SEO) איכותיים

מאמרי קידום הם אחד התכנים שכל עסק חייב. אפשר לפרסם אותם באתר התדמית שלך בבלוג, ואפשר להפיץ אותם כניוזלטר, או לשתף במקומות נוספים.

היום כבר לא מספיק להעלות מאמר קידום פשוט רק בשביל ליצור תנועה באתר שלך. היום האתר מקודם במנועי החיפוש בהתאם לזמן שהגולש נשאר בו, וככל שהאתר יהיה מעניין יותר, הגולש יישאר יותר זמן ומנועי החיפוש יקדמו אותך בתוצאות החיפוש בצורה אורגנית.

אני מציעה לך מאמרי קידום (SEO)  איכותיים שיגרמו לגולשים לקרוא עוד ועוד ולהישאר יותר זמן והתוצאה כפולה: גם יעריכו את המומחיות והאוטוריטה שלך וגם האתר יזכה לקידום אורגני במנועי החיפש. 2 יתרונות במאמץ אחד

כתיבה שיווקית (קופירייטינג)

יש לך עסק מהטובים בתחום, אבל משום מה לא מגיעים מספיק לקוחות להנות ממה שיש לך להציע. זה לא העסק, זה התוכן המפורסם והשיווק. בשביל לשווק את העסק ולהגיע ללקוחות מדויקים וטובים ולא להפסיד אותם למתחרים, חייבים לשווק את העסק במילים מדויקות שנוגעות ומצליחות לשדר ולהעביר את המסר הנכון.

אני מציעה לך כתיבה שיווקית שבנויה מכותרת מושכת, מסר ברור, עיצוב מושך והנעה לפעולה. כל אלה יחד יעזרו להזניק את העסק שלך

דפי המראה (או בשפת העם דפי נחיתה)

דף המראה כשמו כן הוא, זה דף שיעזור לך להמריא גבוהה ולהשיג מטרה עסקית אחת או יותר מטרות דרך יותר דפי המראה. דפי המראה טובים הם כאלו שכוללים: מילות מפתח מותאמות, תוכן שיווקי איכותי, ועיצוב שעושה נעים לעין וללב.

אני מציעה לך דף המראה איכותי, אסתטי ויעיל, שיחבר את הלקוחות שלך ואותך לטיסה מושלמת יחד, (במקום דף נחיתה שינחת ללקוחות על המסך ויציע תוכן משעמם עד מנדנד), ועל הדרך, יאפשר לך לאסוף נתונים ופרטי קשר ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים, כי בינינו… רשימת פרטי קשר היא כנראה הנכס הדיגיטלי הכי הכי הכי הכי חשוב שיהיה לך.

רוצה להבין למה? רשימת תפוצה ואיסוף דאטה (מאמר שיהיה בבלוג)

 בלוג

בלוג הוא בעצם ספריית התוכן והמאמרים באתר שלך. המקום הזה שבו הגולשים מקבלים המון ערך וידע ודרכם לומדים איך העסק שלך יכול לעזור להם לממש חלומות או לפתור מצוקות וכאבים. בלוג איכותי ממצב אותך כאוטוריטה בתחום שלך ומבליט את המומחיות שלך.

אני מציעה לך חבילת מאמרי קידום (SEO) איכותיים שיאפשרו לך לבלוט בשטח

כתיבה שיווקית טיפים

ניוזלטר

שמעת פעם את הקביעה ש "הכסף נמצא ברשימה"? הרשימה זה קיצור של רשימת תפוצה, ורשימת תפוצה ידועה כאחד הנכסים הדיגיטליים החשובים והמשמעותיים לעסק שלך.

למרות שאולי יצא לרשימות תפוצה שם רע ובעיקר חשדני, מי שנרשם אליהן, תמיד יכול לעזוב מרצונו, אבל אם עושים עבודה טובה, רוב אנשי הרשימה שלך לא יינטשו.

אני מציעה לך שירות לכתיבת ניוזלטרים, שיתנו לקוראים ולקוראות שלך הרבה ערך ועניין, ולאחר שהלקוחות יקבלו ממך הרבה ידע וערך, ניתן יהיה להתקדם שלב ולהכניס גם תוכן שיווקי ואפילו מכירות

מיקרו קופי

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. מיקרו קופי זה כל הכפתורים והמקומות שבהם נוצר הקשר בינך ובין הגולשים. זה כותרות לטפסים, זה הכפתורים שבהם נרשם לגולשים מה לעשות: צרו קשר, השאירו פרטים, מה המייל שלך? ועוד.

המטרה המרכזית והעיקרית של המיקרו קופי, זה לתת לגולשים הרגשה אישית פרסונלית, שירגישו שממש מבינים אותם ושהם משתמשים מאד אהובים ורצויים.

זה ליצור ולהעשיר אצל הקוראים שלך חוויית משתמש הכי נעימה שיש (בשפה המקצועית זה נקרא UX User Experience – ) וללחוץ בעזרת המיקרו קופי, על הכפתורים הנכונים

רוצה שלקוראים שלך תהיה חוויית משתמש טובה? לתת להם הרגשה של יחס אישי? אני מציעה לך לעבוד יחד איתך על חוויית המשתמשים שלך, ולכתוב עבורך את המילים והמשפטים הטובים ביותר לצרכים שלך

כתיבה שווה

בהמשך ישיר לעניין המיקרו קופי וחוויית המשתמשים, נמצאת הכתיבה השווה. הכוונה שזו כתיבה א-מגדרית. כזו שפונה לבנים ובנות באופן שווה ואישי, וכשבן יקרא את הטקסט, הוא יקרא כבן, ובת שתקרא תקרא כבת.

כתיבה שווה הופכת את הטקסט לפרסונלי ואישי, ומי מאתנו לא אוהב או לא אוהבת שמתייחסים אלינו אישית ולא כמו איזה מספר?

רוצה דוגמה? מזמינה אותך לחזור לכל אחד מפירוט השירותים שלי ולקרוא פעם כבן ופעם כבת ולגלות שזה אפשרי, אפילו אם עד עכשיו בכלל לא שמת לב (:

אני מומחית בכתיבה שווה ומציעה לך להפוך את התוכן שכבר יש לך לכזה הכתוב בכתיבה שווה או לחילופין, לכתוב עבורך תוכן כמו: פוסטים לרשתות החברתיות, מאמרי קידום, ניוזלטר, דפי המראה ועוד

אנחנו כבר מכירים?

אם עוד לא, אשמח שנכיר ואוכל לעשות גם לך עיגולים של שמחה.

טיפים, מבצעים ואפילו מתנות

כי רק מי שבמועדון שלי,

זוכה בכל הטוב הזה לפני כל השאר (: