5 טיפים לתוכן שיבליט אותך בדיגיטל וברשתות החברתיות

תוכן והרבה זו אחת הדרכים לגרום לגולשים להכיר את העסק שלך, אותך ואת המומחיות שלך. לראות בך אוטוריטה בתחומך, אבל תוכן טוב שלא בולט בדיגיטל וברשתות החברתיות, זה כמו זר פרחים מדהים בחדר חשוך ונעול. מה כדאי לעשות בשביל לבלוט?

מחקרים העוסקים בתקשורת מצאו שאדם ממוצע נחשף לבין 3,000 ל- 5,000 מסרים פרסומיים ביום. קראת טוב. בין 3,000 ל- 5,000 מסרים שמטרתם היא שיווקית.

המשמעות היא שבכדי שהמסר שלך יבלוט בתוך יער המסרים השיווקיים, נדרשת ממך השקעה, מחשבה, תכנון וביצוע טובים.

הנה 5 טיפים שיעזרו לך לבלוט בדיגיטל בכלל וברשתות החברתיות בפרט:

  1. רלוונטיות – הגולש שפוגש את המסר שלך יתעניין בו אך ורק אם הוא יהיה רלוונטי לו. איך הוא מחליט? בדרך כלל מתוך המשפט הראשון או הכותרת. לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך והכותרת היא המלכה.
  2. שפת הדיבור – אחרי שהגולש החליט שהתוכן שלך רלוונטי לו, הוא ימשיך לקרוא ואז, הוא צריך לפגוש שפה נוחה, תקינה וברורה. השפה בדיגיטל וברשתות החברתיות דומה יותר לשפת הדיבור מאשר לשפת כתיבה אקדמית. הגולש קורא ושומע אותך כאילו אתם ממש עומדים זה מול זה, זו מול זה, זו מול זו או זה מול זו (כיסיתי את כל האפשרויות. נכון?)
  3. איפה אמי"ל? כל לקוח ולקוחה פוטנציאליים מחפשים פתרון לתשוקה שיש להם, למצוקה או בעיה שלהם, להגשמת חלום, והמוצר או השירות שלך צריכים לתת להם את המענה והתשובה. הם מחפשים מה יוצא להם ממך, הם שואלים את עצמם: אני מה יוצא לי מזה, ובשביל שיהיה לך קל לזכור, הקיצור של הנקודה החשובה הזו היא ראשי התיבות של: אני מה יוצא לי = אמי"ל.  כדי לעזור ללקוחות ולתת להם את מה שהם מחפשים באמת, חשוב להדגיש בכתיבה שלך מה יוצא ללקוחות מהשירות או המוצר שלך.
  4. גברת או אדון? אם המוצר או השירות שלך מיועד גם לנשים וגם לגברים, אין לך ממש מושג מי קורא את המסר שלך עכשיו. מחקרים מצאו שכשהגולשים מרגישים שמדברים ישירות איתם, שפונים אליהם אישית ונותנים להם הרגשה שהתוכן נכתב במיוחד עבורם, הם פתוחים יותר לעשות איתך עסקים. חשוב מאד להשתמש בכתיבה שווה. כתיבה שפונה לאישה או לגבר כאילו נכתבו לפי המין. כתיבה זו נקראת גם כתיבת יוניסקס. אגב, כל מה שקראת עד כאן נכתב בכתיבה שווה, שמת לב? אם לא, אני מזמינה אותך לקרוא מההתחלה, פעם כאישה ופעם כגבר ולשים לב איזה קסם היה כאן.
  5. תמונה אחת שווה (אין צורך להשלים…)- והטיפ האחרון, אבל לא פחות חשוב מקודמיו זה הוויז'ואל שנלווה לטקסט. חשוב ליצור ולעצב תמונה שתעצור את העין, שתמשוך ותגרום לעניין שיוביל לכותר או המשפט הראשון שיהיו רלוונטיים כפי שהצעתי בטיפ הראשון וסגרנו מעגל.

יישום של כל חמשת הטיפים, בשילוב התמדה ועקביות בהעלאת תוכן לדיגיטל ולרשתות החברתיות, יעזרו לך לבלוט בדיגיטל.

שיתוף:

עוד מאמרים מהבלוג

מסלולים

רוצה לבלוט בדיגיטל?
עכשיו זו ההזדמנות הכי טובה שלך

אנחנו כבר מכירים?

אם עוד לא, אשמח שנכיר ואוכל לעשות גם לך עיגולים של שמחה.

טיפים, מבצעים ואפילו מתנות

כי רק מי שבמועדון שלי,

זוכה בכל הטוב הזה לפני כל השאר (: