מה תוכן שיווקי באינטרנט יכול לעשות בשבילך?

בשונה משיטות שיווק אחרות, תוכן שיווקי באינטרנט שכתוב נכון, נותן לגולשים הרבה ערך. הוא לא מוכר שום דבר, ויחד עם זאת פרסום תוכן שיווקי גורם לגולשים לקנות. איך הוא עושה את זה? הנה 5 תשובות שיעשו לך שכל

מתוך מגוון שיטות השיווק הקיימות כמו למשל: שיווק מפה לאוזן, דיוור לא דיגיטלי, כנסים ואירועים, יחסי ציבור, מפגשי נטוורקינג ועוד, פרסום של תוכן שיווקי באינטרנט וברשתות חברתיות זו השיטה המתאימה ביותר לכל עסק קטן.

למה אני טוענת שזו השיטה המתאימה ביותר לעסק קטן?

כי עסק קטן לא יכול להתבסס רק על מפה לאוזן.

כי דיוור לא דיגיטלי מתאים לאוכלוסייה מקומית או מבוגרת יותר, ועלויות ההפקה לא תמיד משתלמות.

כי כנסים, אירועים ויחסי ציבור יכולים להיות מאד אפקטיביים, אבל זה כבר סיפור מורכב שלא מתאים לכל אישיות וזה גם יקר.

כי מפגשי נטוורקינג זה חשוב וחיוני, אבל לא מספיק.

כי פרסום בכלי התקשורת, ברדיו, בטלוויזיה ואפילו עיתונות ארצית, זו דרך נהדרת להגיע להרבה מאד לקוחות בבת אחת, ואפילו הזדמנות לחזק את המיתוג של העסק, אבל כל אלו עולים הון.

איך פרסום של תוכן שיווקי גורם לגולשים לקנות?

הבטחתי 5 תשובות שיעשו לך שכל, אז הנה הן:

  1. תוכן שיווקי שמפורסם בהתמדה ובקביעות, עוזר לך להישאר במודעות של הגולשים. אין לך שליטה על מתי הגולשים יקנו ממך, אבל יש לך שליטה על איך להישאר במודעות שלהם, והתמדה בפרסום תוכן שיווקי היא ממש חובה.
  2. לתוכן שיווקי שעושה עבודה יש כללים ברורים, וחשוב להכיר אותם ולפעול לפיהם. זה ממש כמו חוקי הדרך. כשמכירים ונוהגים לפי חוקי הדרך, מגיעים לכל יעד שרוצים ואפילו מצליחים להנות מהדרך.
  3. תוכן שיווקי חייב להיות איכותי ולתת לקוראים ערך אמיתי. הרשת מלאה בתכנים ובכדי שישמעו אותך, יקראו אותך ויכירו אותך, התוכן השיווקי שלך חייב להיות מעניין ולתת לקוראים ערך. לתת להם הרגשה שלא בזבזו זמן יקר ויצאו בלי כלום. הרבה פעמים התוכן השיווקי הוא לגמרי חינמי ובלב מלא כוונה לעזור לצד השני. הניסיון מלמד שזה משתלם לכל הצדדים.
  4. ככל שיהיה לך יותר תוכן איכותי ושווה, כזה שמתפרסם בקביעות ובהתמדה, הגולשים יתפסו אותך כאוטוריטה בתחום שלך, וככה כשיעלה אצלם הצורך במוצר או שירות כמו שלך, למי נראה לך שיפנו בראש ובראשונה? נראה לי שהתשובה ברורה (:
  5. בסופו של חיפש, כולנו נעזרים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות בשביל למצוא פתרון לבעיה שיש לנו, או מענה וכלי להגשים חלום שאנחנו רוצים להפוך למציאות. התוכן השיווקי שלך צריך לספר לגולשים איך אתם יכולים לעזור להם וככל שיהיה לך יותר תוכן, לגולש תהיה הרגשה שיש לכם מערכת יחסים שיש בה כבר אמון. אנדרו דייויס אמר וצדק: "תוכן יוצר מערכות יחסים, מערכות יחסים בונות אמון. אמון מניע רווחים"


אם נסכם בפסקה אחת, תוכן שיווקי באינטרנט הוא חובה לכל עסק. לדעת עברית ואפילו לדעת לכתוב יפה וטוב זה נהדר, אבל לא מספיק, וחייבים להכיר את חוקי הדרך לכל סוג תוכן שיווקי: פוסט, ניוזלטר, מאמר לאתר או מדריך.

הבשורה הטובה היא שאפשר ללמוד איך לעשות וליצור תוכן שיווקי לאינטרנט, ואם פחות בקטע, אפשר לשחרר ולתת לאוטוריטה בתחום לעשות את זה בשבילך, בזמן שבמסגרת משאבי הזמן המוגבלים שלך, לך יהיה זמן להתמקד במה שחזק אצלך ומה שגורם לך לשמחה בעסק שלך.

שיתוף:

עוד מאמרים מהבלוג

מסלולים

רוצה לבלוט בדיגיטל?
עכשיו זו ההזדמנות הכי טובה שלך

אנחנו כבר מכירים?

אם עוד לא, אשמח שנכיר ואוכל לעשות גם לך עיגולים של שמחה.

טיפים, מבצעים ואפילו מתנות

כי רק מי שבמועדון שלי,

זוכה בכל הטוב הזה לפני כל השאר (: